Консультація спеціаліста

Замовити

 

Конференція III ERP FORUM, 18 грудня 2019 року в Києві

Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств на ІІI ERP FORUM 18 грудня 2019 у Києві

Місто: Київ

Коли: 18 грудня

Місце проведення: Конференц-хол "ДЕПО" (2-й поверх, зал "Індиго"), вул. Антоновича, 52, м. Київ

Умови участі для слухачів

  • Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
  • Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-го і більше співробітників від однієї компанії.

Загальні питання щодо участі можна надсилати на електронну адресу Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. або задати за телефоном (044) 221-38-63.


Захід присвячений лінійці програмних продуктів та успішним впровадженням рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку.

Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.

В рамках конференції будуть розглянуті функціональні можливості нових програмних продуктів лінійки BAS для побудови комплексних інформаційних систем управління.

Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом впровадження ERP-систем, а саме "BAS ERP", "BAS Управління холдингом", "BAS Документообіг КОРП", в різних сегментах бізнесу.

Велику увагу буде приділено важливим аспектам ведення корпоративних проектів автоматизації – від моделювання до супроводу.

На Вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування.

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.

Ключові теми:

  • Огляд ринку корпоративних продажів та впроваджень членами САБ
  • "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" – нові продукти автоматизації бізнесу на заміну застарілим рішенням УТП та 7.7
  • "BAS ERP" – сучасний потужний інструмент побудови комплексної інформаційної системи управління
  • Секрети успішного проекту на "BAS ERP"
  • "BAS АГРО. ERP" – нове інноваційне рішення для АПК
  • Ключові переваги використання "BAS Управління холдингом"
  • Як "завалити" проект впровадження ще до його початку
  • Фаза моделювання в корпоративних проектах
  • Досвід організації корпоративного супроводу ERP-рішень
  • Підготовка та навчання персоналу до впровадження корпоративної інформаційної системи
  • Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору

 

Останні Новини

  • 24.01.2020

    Запрошуємо 19 лютого 2020 на семінар з онлайн-трансляцією на тему "ЗВІТУЄМОСЬ ЗА 2019 РІК. Фінансова звітність. Дисконтування. Податок на прибуток

    Читать далее...  
  • 03.01.2020

    Запрошуємо 16 cічня на семінар з онлайн-трансляцією на тему "ПДВ, ЄСВ і зарплатні новації: актуальні питання та огляд змін"

    Читать далее...  
  • 10.12.2019

    З грудня 2019 р. до лютого 2020 р. (включно) укладіть договір інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) рівня ПРОФ, зареєструйтеся в акції «Зима з ІТС» та отримайте подарунок.

    Читать далее...

Нам довіряють найкращі

лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента лого клиента